Dodaj numer

Piętnuj oszustów wyłudzających informacje i sprzedających fałszywe oferty. Dodaj numer bo bazy

Szukasz numeru ?

Wpisz numer i wyszukaj numer w naszej bazie
nieznanych numerów telefonu

 

Ostatnio dodane numery telefonów

NUMER OCENA OPIS
517656115
Dodano: 2016-09-26
Wiarygodny numer osoby prywatnej, wiec sie nie bac ;)
790333833
Dodano: 2016-09-26
Niebezpieczny moze to pomyłka ale juz drugi raz dostaje od firmy Tacho-expert smsa zebym zapłaciła jakąś fakture
692624439
Dodano: 2016-09-26
Niebezpieczny informuja ze zostales wylosowany do jaiejs tam ankiety - chca wyciagnac dane, uwazajcie
468195544
Dodano: 2016-09-26
Niebezpieczny nie można odebrać bo w słuchawce głucho, a oddzwonić się też nie da
757228746
Dodano: 2016-09-26
Niebezpieczny ktos zna? ostatnio coraz częściej do mnie wydzwania
511947760
Dodano: 2016-09-26
Niebezpieczny jakis oszust, naciągacz - nie dajcie sie
726054262
Dodano: 2016-09-26
Wiarygodny autentyczna firma - POK Daria Sroczyńska. Bardzo miła osoba po drugiej stronie słuchawki
577317324
Dodano: 2016-09-26
Niebezpieczny najpierw lawina pytan typu kto, skad, jaki, a potem proba wcisniecia czegos zwiazanego z internetem
222954556
Dodano: 2016-09-23
Wiarygodny expander - wydzwaniają X razy i wciskają ubezpieczenia
792611111
Dodano: 2016-09-23
Wiarygodny ktoś wie czyj to numer telefonu ? mam połączenia nieodebrane
616687499
Dodano: 2016-09-21
Niebezpieczny KToś wie co to za numer ??? dzowni i zapraszaja ana spotkanie
503200535
Dodano: 2016-09-21
Wiarygodny Windykacja Geting Noble Bank - nie spłacony kredyt w terminie
801307307
Dodano: 2016-09-21
Wiarygodny infolinia banku - albo pko albo call center
784981624
Dodano: 2016-09-19
Niebezpieczny Osoba ktora dzowni za wszelka cene namawia do skorzystania z ich uslug. Chce wysylac oferty. Firma nazywa sie AC Invest
746351086
Dodano: 2016-09-16
Niebezpieczny ktos wie czyj to numer telefonu ??
553020212
Dodano: 2016-09-15
Wiarygodny Inter-Team Sp. z o.o. ul. Nowolipie 28, Gdansk
225060601
Dodano: 2016-09-15
Wiarygodny Inter-Team Sp. z o.o. ul. Bialolecka 233, Warszawa
224745808
Dodano: 2016-09-15
Wiarygodny Prk 7 Nieruchomosci Sp. z o.o. ul. Gniewkowska 1, Warszawa
818533283
Dodano: 2016-09-15
Wiarygodny Inter-Team Sp. z o.o. Hurtownia Motoryzacyjna al. Warszawska 30, Lublin
134623144
Dodano: 2016-09-15
Wiarygodny Dakol Sp. z o.o. Zaklad Handlowo-Uslugowo-Produkcyjny Filia ul. Bieszczadzka 5, Zagórz

Często komentowane i oceniane

NUMER KOMENTARZY
553020212 6
616567425 5
122647123 3
801307307 2
323320551 1
126861425 1
503200535 1
818533283 1
134623144 1
665885226 1

 

NUMER WYŚWIETLENIA
553020212 60
616567425 38
616687499 37
818533283 34
503200535 34
746351086 33
224745808 32
225060601 32
918126362 30
134623144 30

 

Popularne numery

918126362

Budchem Sp. z o.o. ul. Niemcewicza...

726054262

autentyczna firma - POK Daria...

322315579

Biuro Projektów Gospodarki...

875650000

Biuro Projektów Elektrycznych...

713736513

KOREKTA Biuro Rachunkowe Leszek Nowak...

322537174

Blaszczyk Zbigniew Tax-US podatki,...

126861425

BUK Biuro Uslug Ksiegowych S.c....

322316090

Doradca Podatkowy Grazyna Jablonska...

713106598

Kancelaria Pelnomocnika Podatkowego...

226540260

Kancelaria Ksiegowa INVENTECH Sp. z...

Irytujące numery

746351086

ktos wie czyj to numer telefonu ??

784981624

Osoba ktora dzowni za wszelka cene namawia do skorzystania z ich uslug. Chce wysylac oferty. Firma nazywa sie AC Invest

616687499

KToś wie co to za numer ??? dzowni i zapraszaja ana spotkanie

577317324

najpierw lawina pytan typu kto, skad, jaki, a potem proba wcisniecia czegos zwiazanego z internetem

511947760

jakis oszust, naciągacz - nie dajcie sie

757228746

ktos zna? ostatnio coraz częściej do mnie wydzwania

468195544

nie można odebrać bo w słuchawce głucho, a oddzwonić się też nie da

692624439

informuja ze zostales wylosowany do jaiejs tam ankiety - chca wyciagnac dane, uwazajcie

790333833

moze to pomyłka ale juz drugi raz dostaje od firmy Tacho-expert smsa zebym zapłaciła jakąś fakture